У селу Козличић урађено је преко три километра асфалтног пута. Вредност радова је око пет милиона динара, а радове је извело Предузеће за путеве „Ваљево“. Град је по други пут ове године издвојио 30 милиона динара за програм инвестиционог одржавања сеоских и макадамских путева.„Много се чекало на овај пут. После неких 40 година апела свих нас, када Козличић нико није познавао до доласка ове градске власти и када су нас сви обилазили, коначно смо дочекали асфалт и у нашем селу. Додао бих да ове године није рађен само Козличић, већ и Миличиница, Буковица, Врагочаница, Дупљај, Гола Глава, Попучке, доста је рађено. Деце у овом делу има доста, тако да је пут од интереса и што се тиче пољопривреде и свега осталог. Желим градском и републичком руководству да настави да ради овако, али да се ради тамо где има живота, где има домаћих животиња, јер нам оне дају живот“, рекао је Предраг Аврамовић из Козличића.По речима градоначелника др Слободана Гвозденовића, није запостављено ни село ни град, а урађено је више него и једна власт што је урадила у последњих двадесет и више година.„Ово је деоница од 850 метара, где има 30 кућа, око 100 људи живи на овој деоници, од тога двадесетак деце која углавном иду у школу и обданиште. Генерално битна је једна ствар што је већ господин Аврамовић рекао, радимо тамо где има људи, где има младог света и тамо где има живота. Ви сте видели у току ове године све те деонице које смо асфалтирали, нисмо стигли ни да обиђемо, нпр. Дупљај где је урађено 750 метара пута, у Лукавцу је урађено око 250 метара, у Каменици, где све нисмо били ове године. Кад на крају све будемо сабрали биће то преко 50, 60 километара пута које смо заједно урадили са ЈП „Путеви Србије“ и Републиком. Остало је у Лелићу да урадимо још једну деоницу, a то зависи од временских прилика, али и од обавезе извођача. Радимо систематски, плански, не асфалтирамо само, него решавамо проблеме села. Проблем су такође водоснабдевање, асфалтни пут, претпостављам да треба појачати и сигнал мобилне телефоније“, нагласио је градоначелник др Слободан Гвозденовић и додао да је на почетку године најавио да ће Ваљево бити једно велико градилиште и да је заиста то и било, бар што се тиче путне инфраструктуре.